בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אופנוע הצלה נפרץ, ונגנב ציוד מציל חיים!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/3/2004 10:48 לינק ישיר 
אופנוע הצלה נפרץ, ונגנב ציוד מציל חיים!!
מצורף קובץ

אופנוע הצלה נפרץ הלילה בנוה יעקב ונגנב ציוד מציל חיים!!

בוקר טוב
הלילה נפרץ אופנוע "הצלה וחירום" של ארגון "הצלה ירושלים" בשכונת נוה יעקב .
האופנוע שחנה בסמוך לביתו של כונן מד"א-הצלה , נפרץ והתיבה הצהובה ובתוכה הציוד נגנב על כל תכולתו היקרה והחשובה.
לאחר סריקה באזור נמצא הארגז ריק מציוד בתוך אחד הפחים.
ציוד ההחייאה המתקדם ומכשיר למתן שוקים חשמליים, וכן אפוד של כונן הצלה וחירום נגנבו וטרם נמצאו.

תלונה הוגשה למשטרה , מחשש שגורמים עויינים מעורבים בגניבה.

מדובר בציוד יקר ערך שמציל חיים מידי יום ביומו.

כל היודע או נתקל בציוד מתבקש להודיע לתחנת המשטרה הקרובה.










דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/4/2004 01:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בעקבות המאורע פורסם בשכונה כרוז (מצורף) ובו פנייה להחזרת הציוד.
ואכן... יום לאחר מכן החזיר הגנב את כל הציוד במלואו וצירף מכתב התנצלות.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אופנוע הצלה נפרץ, ונגנב ציוד מציל חיים!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext