בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מגן דוד אדום בישראל במבצע קמחא דפסחא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/3/2004 00:45 לינק ישיר 
מגן דוד אדום בישראל במבצע קמחא דפסחא
מצורף קובץ

.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/3/2004 09:28 לינק ישיר 

אולי הארגון הזה יתחיל להשקיע בהצלת חיים?
מתי הארגון הגאוני הזה יפתח מיוזמתו את גדוד הכוננים?
מה כך אלי בין מתכונן לפטור את מצוקת עובדי מד"א? במקום להגדיל משכורות?
הם באמת חושבים שבאתי למד"א להתנדב בלאסוף אוכל? מה רע ביד אליעזר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מגן דוד אדום בישראל במבצע קמחא דפסחא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext