ברכת חג פסח כשר ושמח לכל בית ישראל!!
לקראת חג הפסח הממשמש ובא ברצוני לברך את חברי הפורום היקר, כל גולשי היידפארק, כל חברי הצלה ירושלים ולכל מתנדבי ארגוני החסד במדינה ולכל בית ישראל בכל מקום שהם:
חג פסח כשר ושמח!!!!!
שיהיה חג שקט ורגוע!!
ויהי רצון שבשנה הבאה נאכל מן הפסחים ומן הזבחים בבית המקדש.
                   
|
|