בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רחוב הנביאים בעיר אדם התאבד בתליה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/3/2004 22:53 לינק ישיר 
רחוב הנביאים בעיר אדם התאבד בתליה.

הקריאה על מחוסר הכרה התגלתה כהתאבדות של אדם בתליה.
כונני מדא הצלה שהגיעו למקום מצאו את האדם תלוי.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/3/2004 01:59 לינק ישיר 

מדובר בבחור צעיר כבן 20 ששם קץ לחיו ע"י תלייה. לאחר שכמה שעות קודם השאיר מכתב אצל חברתו.
במקום נמצא ווקמן עדיין דולק פלאפון ועוד דברים אישים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רחוב הנביאים בעיר אדם התאבד בתליה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext