בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה ביתר" בת"ד בצומת אל חאדר הערב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/3/2004 22:56 לינק ישיר 
"הצלה ביתר" בת"ד בצומת אל חאדר הערב
מצורף קובץ

הערב פרץ במירס הקבוצתי של ביתר המתנדב ר' אריה לוי שהוא רואה ב"שידור חי" משאית סמי טרילר עם עגלה שמתהפכת על הצומת הוא מיד ניגש לטפל בנהג שסבל מפגיעת ראש . תוך דקה הגיעו למקום כוחות "הצלה ביתר" וביחד העניקו טיפול ראשוני לנהג



"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2004 23:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2004 23:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ואיך לא?! גוטליב הקצמ"ש בפעולה

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2004 23:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה מתאונה במחסום הבית הבודד משבוע שעבר - פצועה קל

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2004 23:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ת"ד מצומת צור הדסה
בתמונה המתנדב דוד בן פורת הגדול

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2004 03:19 לינק ישיר 

כל הכבוד לסניף הצלה בביתר. אתם פשוט גדולים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה ביתר" בת"ד בצומת אל חאדר הערב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext