בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לידה בתוך אמבולנס בשבת לצוות בית שמש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/3/2004 03:27 לינק ישיר 
לידה בתוך אמבולנס בשבת לצוות בית שמש

בשבת האחרונה הוזעקו מתנדבי הצלה לאשה שעמדה ללדת, הם פינו אותה לבית החולים שערי צדק בירושלים, וסמוך לבית החולים נולדה התינוקת באמבולנס בעזרת ר' משה טייטלבוים מראשי הצלה ברמת בית שמש.

(נכתב ע"י שיפקה מפורום בית שמש אקשן)



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לידה בתוך אמבולנס בשבת לצוות בית שמש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext