בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

שבת הגדול אין האטעל איז א פירצה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/3/2004 20:32 לינק ישיר 
שבת הגדול אין האטעל איז א פירצה?

דעם שבת הגדול קוקט אויס וועט וויליאמסבורג זיין ליידיג, אלע גאסן הענגען פאליקאטען צו פארן אין האטעלן דעם שבת.

ווייס שטעלט צו אין קאנקארד אויך.

רבנים און די צייטונגען זענען מוחה אויף די פירצה.

דא שרייבט ווי מען פארט, אויך צו עס איז א פירצה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/3/2004 05:53 לינק ישיר 

די שאלה איז צו ערב פסח איז די צייט פאר אינטערטעינינג צו הערן זינגער'ס אין שפילערס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/3/2004 06:33 לינק ישיר 

אלעס איז א פירצה ביי די רבנים, נאר די איינע פאקט אז זיי זענען רבנים, דאס ווייסען זיי נישט אז עס איז א פרצה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > שבת הגדול אין האטעל איז א פירצה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext