בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ענדליך הייד פארק מיט J NET

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/4/2004 20:46 לינק ישיר 
ענדליך הייד פארק מיט J NET

נאך גרויסע השתדלות איז מיר געלונגען צו מאכן אז מ'זאל קענען אריינגיין צו הייד פארק פאר די וואס האבן דעם J-NET אינטערנעט סערוויס.

פארשטייט זיך אז מען קען נאר גיין צו איידעלע פארום'ס, און נישט קיין שמוציגע.

געטס א קוועטש אויפן קומענדיגן לינק און לייגטס עס אריין און די פעיווערטס.

http://moreshet.hydepark.co.il/hydepark/index.asp



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ענדליך הייד פארק מיט J NET
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext