| נשלח ב-2/4/2004 12:13 |
|
| |
אופנוע הצלה ירושלים נגנב אמש !!!!
מדובר באופנוע הצלה וחירום מס' 31
האופנוע מסוג סאן יאנג, מספר הרישוי- 84-454-51
על האופנוע רשום "הצלה-מד"א31 " וכיתוב "כונני מד"א.
באופנוע היה ציוד החייאה מלא.
כנראה שאופנועי הצלה נמצאים על הכוונת של גורמים פליליים כאלו או אחרים ועל כך עירנותכם תהיה חשובה.
כזכור, בשבוע שעבר מאותו שכונה נגנב ציוד מאופנוע אחר אולם הוא הוחזר אמש.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2004 22:52 |
|
| |
יובל גושן נוה יעקב
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2004 22:34 |
|
| |
תארו לכם...
זה היה יכול להיות משעשע, שהם נפצעים וזקוקים לטיפול רפואי של מד"א..
תגידו של מי האופנוע?!
ממש מפחיד אותי להגיע לזירות של פיגועים עכשיו ....
|
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 13:57 |
|
| |
אכן, מיקי.
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 13:30 |
|
| |
ההודעה האחרונה נשלחה לביפר כוננים , ע"י מד"א מוקד ארצי ,
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 13:29 |
|
| |
האופנוע נמצא בכפר סמוך לרמאלה
ללא הציוד הרפואי וללא הרולרים וללא אפוד החובש.
להגביר עירנות.
|
|
|
|
| נשלח ב-2/4/2004 13:29 |
|
| |
מד"א מוקד ארצי , לידיעתך : האופנוע שנגנב הבוקר מירושלים , נמצא בכפר סמוך לרמאללה , ללא הציוד נרפואי , הרולר ומעיל אופנועים שחור שעליו הכיתוב " חובש " לתשומת לבכם ,
דורון קוטלר
|
|
|
|
|