בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה" תאבטח בימות החג את הכותל המערבי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/4/2004 19:15 לינק ישיר 
"הצלה" תאבטח בימות החג את הכותל המערבי

בימי חג הפסח יאבטחו מתנדבי מד"א - הצלה ירושלים את הכותל המערבי.

זאת לאור העובדה כי עשרות אלפי יהודים יבואו להשתטח על שריד בית מקדשנו בימות החג- שהוא אחד משלושת הרגלים.

כבכל חג יאבטחו החברים את הכותל ויסייעו לנזקקים לסיוע רפואי.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 17:58 לינק ישיר 

תמונות נו...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה" תאבטח בימות החג את הכותל המערבי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext