בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הערב בביתר עילית : רכב נפל מגובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/4/2004 00:54 לינק ישיר 
הערב בביתר עילית : רכב נפל מגובה
מצורף קובץ

הערב בשעה 10 פרץ מוקד י"ם במירס של ביתר בהודעה על רכב שנפל מגובה תוך דקה היו במקום כ: 5 כוננים והחלו מיד בחילוץ הנהג ובקיבוע וטיפול המראה שהתגלה היה מדהים : הרכב נפל מגובה 3 קומות לתוך חניון שהיה ריק מאדם באותה שעה הרכב נפל על הגג והתהפך על הגלגלים ובנס הנהג נפצע קל והיה בהכרה מלאה




תוקן על ידי - הצלהביתר - 08/04/2004 1:21:21



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 00:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 00:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 00:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 00:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 01:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 01:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 01:07 לינק ישיר 

באיזה רחוב זה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2004 01:16 לינק ישיר 

ברח' ר'עקיבא מול בניין העיריה בבנינים החדשים

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הערב בביתר עילית : רכב נפל מגובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext