לאור רגישות העניין לא צולמו כל תמונות מזמן החיפושים או מהחפ"ק שהוקם.
לאחר שנודע דבר ממיאתו של הנעדר, אנחת הרווחה של המתנדבים והתודות ממפקדי המשטרה צולמו ע"י אחד המתנדבים.
בתמונה מפקד תחנת הקישלה מודה למתנדבים.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 09/04/2004 12:23:50
נשלח ב-9/4/2004 10:58
בקרוב נביא תמונות מתחנת המשטרה בסיום האירוע.
נשלח ב-9/4/2004 02:24
הצלה ירושלים" מודה לכמאה מתנדבים שהגיעו לחיפושים לנעדר חולה האלצהיימר .
הנ"ל נעדר כ7 שעות והיתה סכנה לחייו. מעל מאה מתנדבי הצלה י-ם ובחורי ישיבה הגיעו לחפ"ק המשותף להצלה ומשטרת ישראל בקישלא שבשער יפו ונמצא לאחר קרוב לשעתים מתחילת החיפושים באזור גבעת שאול .
עלאף השעה המאוחרת הגיעו המתנדבים עם אופנועים אמבולנסים ורכבים פרטיים וסרקו את כל האזורים האפשריים .
יישר כח ותזכו למצוות .
המסירות של החברים מדהימה כל פעם מחדש.
כאן אולי זה נשמע כמו עוד ידיעה אבל לראות עשרות עשרות אנשים נשואים עם ילדים ומשפחה עוזבים את הכל ומגיעים בשעת לילה מאוחרת , באמצע החופשה והחג, לחפש אדם מבוגר חולה אלצהיימר שנעדר.
לחפש ולהסתוב בסמטאות של הרובע ולחפש בין העצים והבורות זה פשוט חימם את הלב.
תודה רבה לכל עשרות המחפשים . ברוכים תהיו.
מפקד משטרת הקישלה הודה למתנדבים בלב רגש על המסירות וההיענות הגבוהה.
כמו כן המשפחה המרוגשת הודתה למתנדבים עם דמעות בעיניהם.