בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/4/2004 11:57 לינק ישיר 
רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5
מצורף קובץ

מז"ט למתנדב הארגון וחבר ההנהלה הרב יעקב בערגער שליט"א על קניית רכבו החדש !

יה"ר שתזכה להציל ולקיים נפשות והרי זה כאילו קיימת עולמות מלאים,

לצערי אין לי עדיין תמונה של הרכב החדש בפעולה , לכך אביא מספר תמונות אילוסטרציה

למצולמים אין (כמעט) קשר לכתבה



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/4/2004 12:51 לינק ישיר 

יענקל תתחדש ההיית גדול בהולידי אין אשקלון בפסח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 17:22 לינק ישיר 

ת ת ח ד ש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/4/2004 14:24 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 12:32 לינק ישיר 

חבר'ה בירושלים מפרגנים לכולם...

לא לשכוח וחובה להבהיר זאת שהר' ברגר קנה זאת מכסו האישי, ואני לא חושב שזה צריך להיות בעיה של מישהו מה הוא קנה ועל מה הוא נוסע...

יענקי נסיעה טובה ותהנה עם הרכב החדש...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/4/2004 11:58 לינק ישיר 

למפרע הוברר כי היו אלו היציאות האחרונות של הרכב הקודם,

כשצילמתי לא ידעתי שהרכב החדש בדלת !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/4/2004 20:49 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=876674

התמונה של הוולבו ז"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 00:50 לינק ישיר 

פרונטו אני ממש לא מבין על מה אתה מדבר, במקרה אני מסתובב בירושלים בימים האחרונים,

כולם מפרגנים עד הסוף, וכולם יודעים בצורה הברורה ביותר את מה שכתב "הצלה ירושלים"

יענקי בערגער הוא אכן אחד מהחברה הטובים ביותר !!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/4/2004 00:03 לינק ישיר 

ויענקי ברגר הוא אחד מהחבר'ה הטובים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 23:59 לינק ישיר 

זה נכון כולנו בעד הצלת נפשות כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את ???????????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 23:53 לינק ישיר 

אצלנו כולנו אחים וכולנו טובים וכולנו מפרגנים האחד לשני. !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 23:32 לינק ישיר 

מעניין שמפרגנים לו שמעתי מכמה חברים צרי עין שלא כול כך מרוצים על זה העיקר שהוא יעשה רק מעשים טובים עם זה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 21:47 לינק ישיר 

דווקא נראה לי שראיתי את הג'יפ החדש שלו כשיענקי הגיע ללוויה של אבא של דוקי.

או שזה חדשדש מהימים האחרונים..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 20:34 לינק ישיר 

ישיבישער,

בנית?? תהרוס !!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/4/2004 19:03 לינק ישיר 

כבר בניתי עליה....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2004 18:59 לינק ישיר 

למיטב ידיעתי הולבוו נמכרה.

אף אחד לר קיבל אותה מתנה, אז להירגע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext