מז"ט למתנדב הארגון וחבר ההנהלה הרב יעקב בערגער שליט"א על קניית רכבו החדש ! יה"ר שתזכה להציל ולקיים נפשות והרי זה כאילו קיימת עולמות מלאים, לצערי אין לי עדיין תמונה של הרכב החדש בפעולה , לכך אביא מספר תמונות אילוסטרציה למצולמים אין (כמעט) קשר לכתבה
יענקל תתחדש ההיית גדול בהולידי אין אשקלון בפסח
ת ת ח ד ש
חבר'ה בירושלים מפרגנים לכולם... לא לשכוח וחובה להבהיר זאת שהר' ברגר קנה זאת מכסו האישי, ואני לא חושב שזה צריך להיות בעיה של מישהו מה הוא קנה ועל מה הוא נוסע... יענקי נסיעה טובה ותהנה עם הרכב החדש...
למפרע הוברר כי היו אלו היציאות האחרונות של הרכב הקודם, כשצילמתי לא ידעתי שהרכב החדש בדלת !
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=876674 התמונה של הוולבו ז"ל
פרונטו אני ממש לא מבין על מה אתה מדבר, במקרה אני מסתובב בירושלים בימים האחרונים, כולם מפרגנים עד הסוף, וכולם יודעים בצורה הברורה ביותר את מה שכתב "הצלה ירושלים" יענקי בערגער הוא אכן אחד מהחברה הטובים ביותר !!
ויענקי ברגר הוא אחד מהחבר'ה הטובים!
זה נכון כולנו בעד הצלת נפשות כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את ???????????
אצלנו כולנו אחים וכולנו טובים וכולנו מפרגנים האחד לשני. !!
מעניין שמפרגנים לו שמעתי מכמה חברים צרי עין שלא כול כך מרוצים על זה העיקר שהוא יעשה רק מעשים טובים עם זה
דווקא נראה לי שראיתי את הג'יפ החדש שלו כשיענקי הגיע ללוויה של אבא של דוקי. או שזה חדשדש מהימים האחרונים..
ישיבישער, בנית?? תהרוס !!
כבר בניתי עליה....
למיטב ידיעתי הולבוו נמכרה. אף אחד לר קיבל אותה מתנה, אז להירגע