בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/4/2004 23:59 לינק ישיר 

זה נכון כולנו בעד הצלת נפשות כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את ???????????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 00:03 לינק ישיר 

ויענקי ברגר הוא אחד מהחבר'ה הטובים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 00:50 לינק ישיר 

פרונטו אני ממש לא מבין על מה אתה מדבר, במקרה אני מסתובב בירושלים בימים האחרונים,

כולם מפרגנים עד הסוף, וכולם יודעים בצורה הברורה ביותר את מה שכתב "הצלה ירושלים"

יענקי בערגער הוא אכן אחד מהחברה הטובים ביותר !!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/4/2004 20:49 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=876674

התמונה של הוולבו ז"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 11:58 לינק ישיר 

למפרע הוברר כי היו אלו היציאות האחרונות של הרכב הקודם,

כשצילמתי לא ידעתי שהרכב החדש בדלת !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/4/2004 12:32 לינק ישיר 

חבר'ה בירושלים מפרגנים לכולם...

לא לשכוח וחובה להבהיר זאת שהר' ברגר קנה זאת מכסו האישי, ואני לא חושב שזה צריך להיות בעיה של מישהו מה הוא קנה ועל מה הוא נוסע...

יענקי נסיעה טובה ותהנה עם הרכב החדש...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/4/2004 14:24 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 17:22 לינק ישיר 

ת ת ח ד ש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/4/2004 12:51 לינק ישיר 

יענקל תתחדש ההיית גדול בהולידי אין אשקלון בפסח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רכב שטח נוסף לצי "הצלה ירושלים" bmw x5
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.