זה נכון כולנו בעד הצלת נפשות כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את ???????????
ויענקי ברגר הוא אחד מהחבר'ה הטובים!
פרונטו אני ממש לא מבין על מה אתה מדבר, במקרה אני מסתובב בירושלים בימים האחרונים, כולם מפרגנים עד הסוף, וכולם יודעים בצורה הברורה ביותר את מה שכתב "הצלה ירושלים" יענקי בערגער הוא אכן אחד מהחברה הטובים ביותר !!
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=876674 התמונה של הוולבו ז"ל
למפרע הוברר כי היו אלו היציאות האחרונות של הרכב הקודם, כשצילמתי לא ידעתי שהרכב החדש בדלת !
חבר'ה בירושלים מפרגנים לכולם... לא לשכוח וחובה להבהיר זאת שהר' ברגר קנה זאת מכסו האישי, ואני לא חושב שזה צריך להיות בעיה של מישהו מה הוא קנה ועל מה הוא נוסע... יענקי נסיעה טובה ותהנה עם הרכב החדש...
ת ת ח ד ש
יענקל תתחדש ההיית גדול בהולידי אין אשקלון בפסח