בית פורומים הצלה ומדא ישראל

המצאה חדשה/הסוף למזרקים עם תרופות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/4/2004 23:59 לינק ישיר 
המצאה חדשה/הסוף למזרקים עם תרופות

פלסטר ניצמד אשר מסְתִּיר בתוכו משאבה זעירה תהווה הקלה עבור חולים הזקוקים לתרופות על בסיס קבוע.

המדבקה מקומה על העור וזו יכולה להחדיר לגוף חומרים שונים כאינסולין לחולי סכרת.

מקור: BBC




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 01:32 לינק ישיר 

אממ.... אני חושב שאתה צודק.

מעניין לאן נגיע תוך 30 שנה עם הטכנולוגיה הזו.....

ישתבח שמו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 00:26 לינק ישיר 

המדבקה תחדיר לגוף תרופה ללא צורך במחט או בצינורית?

אז אני מבין שהפתרון הוא רק לתרופות שמוזרקות תת עורי ולא לתוך השריר.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > המצאה חדשה/הסוף למזרקים עם תרופות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext