בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שיר/ מאמר על נוער מד"א, מגיע לכם!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/4/2004 14:33 לינק ישיר 
שיר/ מאמר על נוער מד"א, מגיע לכם!

כמה מילים עלינו,
אנחנו הנוער שיושב מאחור,
מקשיב לקולות הנשימה,
בודק שוב ושוב אם יש דופק.
הנוער שמסתובב עם התיק מהיום העמוס בבית-הספר.
הנוער שמגיע בחורף ובקיץ בקור ובחום.
הנוער שבא בשבתות, חגים וכמובן בחול.

אנו הנוער שמחזיק, שתומך,
ששומע את הסיפורים הנוגעים ללב.
אנו הנוער שעוזר, שנותן יד חמה ואוהבת.
הנוער שרץ לחולה מחוסר הכרה עם הציוד בידיים,
מזיע, האדרנלין זורם בכל הגוף, ומתחיל בטיפול ללא עיקוב.

אנו הנוער שדרך הטיפול שלו היא ייחודית ובעלת
ערך שלא יסולא בפז- החיוך, החיוך הצעיר מאוזן לאוזן המשדר-
"אנחנו כאן בשבילך".
אנו הנוער שאומר "אל תדאג, הכל יהיה בסדר", "הירגע,
תנשום עמוק, אנחנו כבר בבית החולים".

אנו הנוער שצוחק, שאוהב, שעוזר, שמשגיח ושתמוך.
כן זה מה שאנו. ואנו לא עושים זאת כי הכריחו אותנו,
או כי אנו עושים מחווה. אנו עושים זאת מתוך בחירה.

כל מה שאנו מבקשים בתמורה הוא יחס תומך ומתחשב,
ושומדבר מעבר. . .

אם אתם חלק ממלח הארץ, בעלי היכולת, החזון,
שבאו לשנות, לתת, ולא לעמוד מן הצד אתם חלק מהמשפחה של
הנוער שעושה את ההבדל,
נוער מגן דוד אדום בישראל



נכתב בפורום שירותי חירום בנענע



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שיר/ מאמר על נוער מד"א, מגיע לכם!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext