בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בימים הקרובים יהיה שדרוג אדיר בהצלה י-ם!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/4/2004 01:46 לינק ישיר 
בימים הקרובים יהיה שדרוג אדיר בהצלה י-ם!

מערכת שלמה עומדת להתחלף ב"הצלה ירושלים" למען רווחת כל המתנדבים ולמען רווחת תושבי העיר.



זה יהיה יותר יפה..
יותר קל..
יותר נעים..
יותר ברור..
ויותר מתקדם..





פרטים בקרוב.





תוקן על ידי - הצלהירשלים - 15/04/2004 1:48:55



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 14:24 לינק ישיר 

אנחנו במתח....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 20:35 לינק ישיר 

זה ציוד או מתנות ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 20:44 לינק ישיר 

כל חבר מקבל רכב שטח חדש 4על4 בצבל אדום וצהוב עם גג נפתח .
יש פה רמז קל מאוד על מה הולך להיות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 21:26 לינק ישיר 

מתנות זה לא דבר חדש בהצלה..

משהו מאד נחמד וחשוב..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 00:57 לינק ישיר 

יש פה 2 רמזים ואף אחד לא ניחש? מה איתכם חבר'ה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 01:09 לינק ישיר 

מ-י-ר-ס-י-ם חדשים


זה כזה דרמטי?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-16/4/2004 03:18 לינק ישיר 

שמעתי כבר לפני זמן רב שיש תכנית במד"א לצייד את הכוננים ב'פאלם' מיוחד שמותקן בו GPS ועל פיו ידע המוקד לשגר ביפר רק לכונן או למס' כוננים שנמצאים בקרבת מקום.
הכונן שמחזיק את ה'פאלם' יוכל להתחבר למערכת לפי רצונו, וכן להתנתק כשהוא למשל באמצע העבודה או שהוא במנוחת צהריים.
אלו עיקרי הדברים.

שמעתי על פרויקט שכזה, אולי מדובר על זה???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 14:54 לינק ישיר 

הצלה_מדא ,סתם שתדע שהתקשרו עשרות אנשים למשרדי הצלה וביקשו לדעת אם אכן יקבלו ג'יפים כפי שכתוב כאן...

כונן 333 מה שאמרת יהיה בעז"ה כשהצלה תשיג את התרומות גם לזה....( הלוואי בקרוב ).
בינתיים הכסף הולך ללייפבקים ולתיבות החייאה בריכוזי ציבור.


השבוע בעז"ה כפי שכתב הכונן יוחלפו מאות מכשירי המירס שנמצאים אצל המתנדבים ,החברים ישדרגו את המכשירים שבידיהם, אלו הכבדים והישנים לדגם החדיש ביותר של חברת מירס תקשורת.


כל מתנדב יקבל השבוע מירס משוכלל, חדיש ,קל, יפה, ונוח לשימוש.

זה דבר אדי ר , כן, למה?
תשאל את כל מאות החברים שסוחבים את המירס על המכנסיים.. או להפך.. סוחבים את המכנסיים עם המירס..

זה דבר גדול מהחיים, וחשוב מאד.


אין מילים להודות להנהלת הארגון שעושה הכל למען רווחת המתנדב ולמען שיפור יכולת השידור והנוחות .



בעז"ה נפרסם כאן את מועד ומיקום ההחלפה של המירסים שזה לבד יהיה מערך שלם ופרטים יבואו בהמשך.





מהיום כבר לא יפלו לי המכנסיים...!!

[\-/][\-/][\-/][\-/][\-/][\-/]

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 16/04/2004 14:58:20



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בימים הקרובים יהיה שדרוג אדיר בהצלה י-ם!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext