בית פורומים הצלה ומדא ישראל

פאלס במירס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/4/2004 01:11 לינק ישיר 
פאלס במירס

מישהו שמע על ערכה שמתחברת למכשיר המירס והופכת את המכשיר ל: פאלס

שמעתי שיש כזה דבר חדש למישהו יש פרטים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/4/2004 06:14 לינק ישיר 

חבל להשקיע הרבה כסף בעבור מכשיר שאינו יעיל לחובשים. השימוש במד ריווי חמצן הוכח מספר רב של פעמים כמזיק לטיפול ולאבחנה כשהוא בשימוש על ידי אנשים שאינם שאינם ברמת הכשרה מתאימה. הצעתי היא לא להשתמש במכשיר אלא אם כן אתם ברמת הכשרה של פאראמדיק ומעלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 22:39 לינק ישיר 

החברה שהמציאה את המכשיר נמצאת בהר חוצבים ומוישה לודמיר מכיר אותם עקב תפקידו אז אם משהו רוצה פרטים שיברר אצלו .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 22:25 לינק ישיר 

א. זה שבמירס לא ידעו על מה אתה מדבר זה מתאים להם. כי גם שמנסים לברר על איזה שהיא פעולה שנראה שכל יום עושים מאות כמותה, מוקדן אחד יגיד לך כך ואחר יגיד לך הפוך, לא מקצועיים.
ב. אם יש לך אולי את השם של החלק הזה הרישמי או דגם יש לי דרכים לברר או לפחות איך קוראים לזה בשפה המקצועית.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 02:43 לינק ישיר 

ונראה לי שזה רק ב4 על 4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 02:42 לינק ישיר 

אני שמעתי מחבר שזה עולה משהו כמו 200 דולר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2004 02:34 לינק ישיר 

בדקתי במירס הם לא יודעים על מה אני מדבר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 09:46 לינק ישיר 

מה הכוונה לא הוכח כמועיל? זה לא מדוייק?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 09:07 לינק ישיר 

יש ויש
המצאה ישראלית עולה כ350 דולר
זה עדין לא הוכח כמועיל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > פאלס במירס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext