זאת לאור הולדת ביתו של המתנדב יוסי אסולין הלו הוא כותב שורות אלו. אז מזל טוב לעצמי ושאני אזכה לגדלה לתורה למצוות ולמעשים טובים.
מאחל
אני לעצמי.
נשלח ב-18/4/2004 18:14
מה המקור לזה שאם אתה אוכל את הצ'ונט של עזרא גוטליב אתה לא יכול לזוז???
מה אתה לא מאמין???
תבוא שבוע הבא ותווכח בעצמך (רק תידאג שמישהוא אח"כ יחזיר אותך לבית!)
נשלח ב-18/4/2004 15:48
מנין המקור לזה תומר?
נשלח ב-18/4/2004 15:39
אחרי הצ'נט של עזרא... כרת או לא כרת, אתה לא יכול לזוז מנחת...
נשלח ב-18/4/2004 07:23
ה- חינגה.....
כפי שהוסבר לי בשעתו המילה חינגה למרות דימיונה למילה חגיגה ,משמעותה ארוע שמשמעותו חיובי כרת....
תוקן על ידי - תומר_45 - 18/04/2004 7:41:02
נשלח ב-18/4/2004 04:03
מזל טוב !
הרבה נחת!
נשלח ב-16/4/2004 17:57
תודה רבה ברוך תהיה
נשלח ב-16/4/2004 17:47
חחחחחח.........
גדול !!!
קודם כל התמונות נפלאות!
שנית הכיתוב מדהים!
שלישית אין אין אין כמו הצלה ביתר , אין על שמשי ועזרא וכולכם!!
מיכאן אני שולח ברכת ישר כוח גדול ותודה רבה לאיש הדגול ורב הפעלים הרה"ח עזרא גוטליב הלו הוא כונן 571 אשר נמצא ב 95% מהמקרים בביתר והסביבה, על כל הבישול הקניה והארגון של הערב הכ"כ מיוחד הזה, ישר כוח עזרא,
ואם פעם הבאה לא יהיה בצ'ונט בשר אני מכסח אותך לצומת ליבך