יתכן שהביפרים ישלחו עד 00:00 ולא 23:00
בסדרת הפגישות שדיווחנו עליהם כאן, נאמר לכוננים כי יתכן ויאריכו את זמן שליחת הביפרים לכל הכוננים בעיר עד 12 בלילה ולא עד 11 כפי שנעשה עד היום.
הנושא יבדק לאור בקשות של כוננים מאזורים שונים ברחבי העיר שמעוניינים בהארכת השליחה הכללית .
|
|