לאור חיסולו של הד"ר הרוצח מנהיג החמאס עבד עזיז אל רנטיסי הערב בעזה, כוחות וגורמי הבטחון העלו את רמת הכוננות. מן הראוי ככונני הצלה וחירום שנשאר עירניים ונפקח עיניים על כל צרה שלא תבוא. כן יאבדו כל אויביך ה' !!
חחחח........ טוב להזכר. תודה צורם!!
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=650862
אהה.. היה פה פעם דבר כזה בפורום, לא זוכר את מי חיסלו אז..
טוב שלא הנשימו אותו עם אמבו תינוקות...
אולי האמבו הזה הוא מהציוד שנגנב מהצלה ירושלים..
תמונה של איש הצלה ירושלים...... בבית החולים..
גופתו של רנטיסי מנוקבת בכדורים. ימ"ש. תמונה לא נעימה במיוחד..
כן ירבו ויהרגו את כל ראשי החמאס והאירגונים השונים!!!
נסיונות ההחייאה ברנטיסי לאחר החיסול. שכמובן כשלו...........