חזקו ואמצו !! וברכות להצלה גליל על הצטרפותכם הברוכה לארגון האם "הצלה ירושלים" , עשיתם צעד חשוב וחכם עבורכם !! וכפי שנאמר -זו רק תחילת המהלך הגדול והארצי של איחוד ארגוני "הצלה " מכל הארץ , תחת חסות ארגון "הצלה ירושלים".כה לחי !!
עוד כמה תמונות ברשותכם..
יו"ר / יו"ר דוקי ונחי..
הציוד באופנוע
בדרך חזרה החברים עברו במירון אצל רבי שמעון לתפילה..
..
זאבי קשש מנוה יעקב בציון
"מה היינו עושים בלי הצלה צפת" אמר יו"ר הצלה ירושלים דוקי גרינוולד לאחר שאחד מכלי הרכב של הצלה שהגיעו למירון נתקע.... אנשי הצלה צפת הגיעו וסייעו לחברים להתקין את ה- "לאגער"... עזריאל וייס המכונאי והנשמה של הצלה לא עזב את האמבולנס שזה שהיה תקין ובטוח לנהיגה. עזריאל בתיקון.. בסמוך לציון הרשב"י במירון.
אנחנו רוצים גם!!!
אל דאגה חיפה!! חיפה בקרוב תהיה גם היא על המפה בסיוע וביזמת חברים רבים ובתוכם ר' שלמה זילברשלג הגדול. בקרוב!