ברכות מקרב הלב ל"נינג'ה " הגדול לרגל אירוסיו. מזל טוב!!! שתבנה בית נאמן בישראל !!!
האם מדובר בחיים, הבחור שעושה הרבה מישמרות עם הלמן ודבק בו הכינויי "פארמדיק נוער"???? אם כן מזל טוב גבר!!! (גם אם לא!) תוקן על ידי - hyasolin - 20/04/2004 23:23:57
חחח..... זה השם שדבק בו בתחנה..
נו בסדר אני אהיה האדיוט שישאל את השאלה! למה נינג'ה???
מזל טוב נינג'ה!
מזל טוב!!