ברכות מקרב הלב ל"נינג'ה " הגדול לרגל אירוסיו. מזל טוב!!! שתבנה בית נאמן בישראל !!!
מזל טוב!!
מזל טוב נינג'ה!
נו בסדר אני אהיה האדיוט שישאל את השאלה! למה נינג'ה???
חחח..... זה השם שדבק בו בתחנה..
האם מדובר בחיים, הבחור שעושה הרבה מישמרות עם הלמן ודבק בו הכינויי "פארמדיק נוער"???? אם כן מזל טוב גבר!!! (גם אם לא!) תוקן על ידי - hyasolin - 20/04/2004 23:23:57