בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מחר מצרפים את "הצלה רחובות" ל"הצלה י-ם"!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/4/2004 20:27 לינק ישיר 
מחר מצרפים את "הצלה רחובות" ל"הצלה י-ם"!

מחר בטכס מיוחד שיהיה במרכז העיר רחובות תוקם יחידת הצלה רחובות מיסודו של יו"ר הצלה ירושלים ר' דוקי גרינוולד הי"ו.

את הסניף ינהל מיכה שלום כונן מד"א בעיר.

בטכס יושק אופנוע חירום למען תושבי העיר ואנשי ההצלה.

הרב הראשי של רחובות הרב קוק יכבד את הנוכחים בהשתתפותו יחד עם גורמי בטחון והצלה בכירים מהעיר והאזור.

כולנו מחר ברחובות!!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/4/2004 02:08 לינק ישיר 

אני ישים... אל תדאגו...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/4/2004 02:06 לינק ישיר 

שלא צעיז לפני שאתה שם תמנות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/4/2004 02:06 לינק ישיר 

אני מרחם על למען החיים , אני אכתוב ידיעה עכשיו ותכניס רק כמה תמונות ולך לישון.
את השאר תשאיר למחר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/4/2004 02:02 לינק ישיר 

ואני..... חשבתי ללכת לישון........



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/4/2004 01:57 לינק ישיר 

אני ממתין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/4/2004 01:55 לינק ישיר 

אני מקוה שלמען החיים יגיע.

אני חזרתי עכשיו...

הוא יביא את התמונות בקרוב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/4/2004 22:45 לינק ישיר 

אנחנו רוצים גם


אני לא הולך לישון עד שאני יראה ת'תמונות מרחובות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/4/2004 15:30 לינק ישיר 

היום בעז"ה יתקיים האירוע, אני מקוה שלמען החיים יצלם ויביא לנו את התמונות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מחר מצרפים את "הצלה רחובות" ל"הצלה י-ם"!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext