בטכס מיוחד שהתקיים הערב בנוכחות רבה הראשי של העיר הרב קוק שליט"א נחנך סניף "הצלה" המורכב מכחמשה עשר מתנדבי וכונני מד"א בעיר רחובות.
נציגים רבים מארגון "הצלה ירושלים" בראשות היו"ר דוד גרינוולד באו לייצג את הארגון שעומד מאחורי הסניף החדש .
את הטכס פתח אחראי "הצלה רחובות" ר' מיכה שלום שבירך את המשתתפים והבאים והודה על תמיכתם ועזרתם הרבה בהקמת הסניף החדש שנועד להצלת חיי אדם בעיר רחובות.
ר' מיכה שלום הכביר בדברים על המתנדבים שמצטרפים לארגון "הצלה , ואמר כי זכות הוא לארגון לקבל אנשים כאלו תחת גגו,וזכות למתנדבים להיות תחת גג כמו ארגון "הצלה ירושלים" בראשות הרב גרינוולד הי"ו.
הרב ווינפלד שליט"א רב ביהכנ"ס פא"י הגדול ברחובות שבו התקיים הטכס נשא דברים מרגשים בהם הודה למתנדבים על המסירות למען הזולת והביע את שמחתו על הקמת הארגון החשוב בעיר רחובות.
כמעט שאין אדם שאינו מכיר יהודי שניצל בזכות מתנדבי "הצלה" אמר הרב .
הרב ויינפלד הדגיש בדבריו כי לא היה מקום מתאים יותר מאשר בית הכנסת הזה אשר מאות אנשים מתפללים ולומדים בו מידי יום לייסד את הארגון הזה שכל כולו עומד בסימן תורה,חסד והצלת נפשות.
בטכס המרשים השתתפו נציגי מד"א איילון, נהגי אמבולנסים ווותיקי המתנדבים בעיר.
אחראי מתנדבים דוד ולדר נשא דברים קצרים בהם הביע את תקוותו להצלחת הארגון החדש בעיר למען רווחת כל תושבי האזור.
מ"מ אחראי כוננים ארצי מר אלי ביר אמר בנאומו כי מגן דוד אדום מהווה גג של אהבה ואיחוד בין אנשי מד"א והצלה בכל רחבי הארץ ומקוה כי גם באזור העיר רחובות המצב יהיה כך.
חבר עיריית רחובות ר' שלמה שטרן אמר למשתתפים כי הוא מודה לר' מיכה שלום על הנסיונות הבלתי פוסקים יחד עם חברים נוספים להקמת הארגון והוא שמח כי ב"ה הגיע הרגע הנכון וכי הארגון מוקם תחת הגג הגדול של "הצלה ירושלים".
בנאום המרכזי של הערב הדגיש יו"ר ארגון "הצלה ירושלים" הרב דוד גרינוולד הי"ו כי "הצלה" זה מד"א ומד"א זה "הצלה" וכי הוא בטוח שבעיר רחובות כמו בשאר הערים שבהם קיים הארגון "הצלה" יצליחו החברים לתפקד בשיתוף פעולה פורה וכי יזכו להציל חיים רבים.
הרב גרינוולד הביא את ברכתו של מנכ"ל מד"א מר אבי זוהר לערב זה ואמר כי הוא עומד מאחורי כל הקמת ארגון "הצלה" בכל מקום בארץ ותומך בלב אוהב ורגש במתנדבים ובפעולותיהם המבורכות.
אחרון הדוברים היה רבה הראשי של העיר רחובות הרב קוק שליט"א אשר סיפר שני סיפורים מרגשים ומסר את ברכתו החמה והלבבית לכל המשתתפים בכנס היסוד.
הרב קוק שליט"א בירך את ה "נחשונים" שמקימים את הארגון החשוב "הצלה" בעיר רחובות.
לקראת סיום האירוע חולקו מכשירי מירס חדשים לכל המתנדבים של "הצלה רחובות" בהם יוכלו להשתמש כאמצעי קשר להצלת חיים בעיר ולקבלת הקריאות ממד"א.
מר דוד ולדר אחראי מתנדבים כובד ע"י יו"ר הצלה ירושלים הרב גרינוולד הי"ו להשיק את אופנוע החירום של "הצלה רחובות" , האופנוע הגיע למתנדבים כשהוא מאובזר בכל אמצעי החירום והציוד הרפואי הדרוש.
רבה הראשי של העיר הרב קוק שליט"א התרשם במשך זמן רב ממכשיר הליפבק ( דפיברלטור למתן שוקים) וציין בהתלהבות את הזריזות בהבאת ציוד יקר ערך שכזה למתנדבים בכל מקום בארץ.
יו"ר הצלה ירושלים אמר למשתתפים בסיום האירוע כי איחוד זה, בא בסדרה של איחודים בכל רחבי הארץ החל מכפר חב"ד ועד הגליל, מרחובות ועד לערים ואזורים נוספים שיתאחדו עם ארגון "הצלה ירושלים" הארצית בקרוב.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 22/04/2004 3:59:58
נשלח ב-12/5/2004 07:37
סיפור נוסף שמתהלך עליו.
יום אחד הוזנק לטפל בת.ד. וכשהגיע למקום והיה חשש לתזוזת חוליות אצל הנפגע שהיה בהכרה מלאה, הסביר לו כי חייבים לקבע אותו לפלטה קשיחה. אך הדילמא היא האם מעל פלטה או מתחת לפלטה....
תוקן על ידי - תומר_45 - 12/05/2004 7:39:57
נשלח ב-12/5/2004 03:13
זה מה שנקרא...."איתך לאורך כל הדרך"
נשלח ב-11/5/2004 15:32
ההוא יצרן מצבות בפועל.
הסיפור עם כרטיסי הביקור זה בהפוך על הפוך
נ.ב. כבר ראיתי אותו משכיב מישהו על קרש גב משיש איטלקי.......
תוקן על ידי - תומר_45 - 11/05/2004 15:34:03
נשלח ב-11/5/2004 02:17
בהומור כמובן
נשלח ב-10/5/2004 23:45
ולדר מרחובות זה אותו יהודי שכאשר מגיש ע"ר לחולה במצב בינוני ומעלה שולף מיד כרטיס ביקור ומצמיד אליו. מה שבטוח בטוח.....
הוא גם יצרן מצבות.
נשלח ב-10/5/2004 22:59
נ-ת-נ-י-ה ???
נשלח ב-10/5/2004 22:15
ולדר זה לא אבא של מאיר המתנדב מביתר?
נשלח ב-22/4/2004 20:50
ברכות לחברי "הצלה רחובות" על הצטרפותכם לארגון הגדול והמרכזי "הצלה י-ם " !!
ואיחולנו שתשארו מובטלים -בתחום הזה !! (רק ללידות וכדו')
ותזכו להרבות פעלים, ושם שמים יתקדש על ידכם !!
נשלח ב-22/4/2004 14:40
בקרוב.
אין כמו החברים שלנו באלעד!
נשלח ב-22/4/2004 10:37
אכן היה יפה מאד אתמול בטכס ומרשים מאד , ופתיחת הסניף החדש היא עוד התפתחות והתקדמות בפריסה הארצית של ארגון "הצלה ירושלים", ובקרוב יהיו גם חדשות טובות מאזורינו...
נשלח ב-22/4/2004 04:02
גדול אתה , למען החיים, מתי תבין את זה כבר??????????????