בית פורומים הצלה ומדא ישראל

המירס החדש!!! מתנדבי הצלה י-ם מתחדשים !!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/4/2004 03:21 לינק ישיר 
המירס החדש!!! מתנדבי הצלה י-ם מתחדשים !!
מצורף קובץ

..



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/4/2004 01:59 לינק ישיר 

יפה לכם, כי עד כמה שידוע לי לא בכולם יש עברית.


אז הסתדרתם..

תתחדשו!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-27/4/2004 01:37 לינק ישיר 

צורם ידידי
כמובן שיש עברית .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/4/2004 21:48 לינק ישיר 

אם אני לא טועה במירס הזה אין עברית, נכון?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-26/4/2004 21:07 לינק ישיר 

זה יעבוד אבל עוד כמה חודשים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/4/2004 18:56 לינק ישיר 

נכון לעכשיו זה עדיין לא עובד ו.... לא יעבוד בקרוב.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/4/2004 18:39 לינק ישיר 

דרך אגב חידוש גדול יש במירס הזה שיש בו GPS = שהמוקד יידע את המיקום של כל כונן בדיוק של 50 מטר .
אז חבר'ה אם יש מקרה ואתם לא קופצים אבוי לכם!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/4/2004 00:24 לינק ישיר 

שיר יפה לאדם יפה
אבל אל תשכח את האנשים העומדים מאחוריו שהם המתנדבים הטובים של ביתר.
וצמרת הצלה י-ם כמובן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/4/2004 23:39 לינק ישיר 

הצלה מדא כל מילה חצובה בסלע.

הצלה ביתר - כי חבל על הזמן! מזמן!
בזכות שימשי כמובן!
האיש הנאמן!
שבזכותו הכל מאורגן!
בזמן הכי מסוכן!
הכל תמיד בזמן!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/4/2004 21:07 לינק ישיר 

למה לקנאות?
אתה בצוות של שימשי זה מספיק גאווה .
ואגלה לך סוד . ברגע ששימשי אומר מילה לדוקי אתה והחבר'ה מקבלים מירסים חדשים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/4/2004 20:18 לינק ישיר 

ברצוני להודות לחברי הצלה ירושלים אשר לא חסכו בשום אמצעי להוציא את עיניהם של חבריהם מהאזורים השונים אשר עדיין נמצאים עם השיא הטכנולוגיה של חברת מירס הלא הוא המכשיר האגדי ה"לידר".
תודה רבה חברים אני כבר הולך לאסוף את הריר שיצא מפי מרוב קינאה.
המשיכו כך.
בסוף אני אעבור לגור בירושלים ואז אולי אזכה להנות מזיו תקציבה של "הצלה ירושלים"!
אנו ברחבי יהודה ושמרון נמשיך "בגאוה" להסתובב עם מכשירי הלידר המגועלים אשר האנטה שלהם עקומה כמו תולעת מעוכה, וכל יומיים לערך נעשה דרכנו לנסות ולתקן את המכשיר העתיק יומין בחברה, כי הרי יש "אחריות למכשיר"!!!
ישר כוח
המשיכו כך






תוקן על ידי - hyasolin - 25/04/2004 20:49:37

תוקן על ידי - hyasolin - 25/04/2004 20:51:14



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/4/2004 14:36 לינק ישיר 

נכתב ע"י גולש בשם ל_א



יישר כח ליו"ר דוקי גרינוולד, ולהרב משה לודמיר.
על השתדלותם הרבה בנושר המירסים החדשים, והחדישים, למתנדבי האירגון.
תהי משכורתם שלמה מאת ה',
ושיזכו להציל נפשות רבות מישראל

אחד המתנדבים





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > המירס החדש!!! מתנדבי הצלה י-ם מתחדשים !!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext