http://rotter.net/forum/scoop/6116.shtml ניתן לראות את רכבו של איש הצלה צפת- הצהל גליל. הרנו אקספרס עם הרולר. ב"ה לא היו נפגעים והחברים עזבו את המקום .
כנראה שאני עצלן..........
זה לא רנו אקספרס זה סיטרואן. וראיתי את הרכב הזה באבטחה שנה שעברה בציון של רשב"י בליל ל"ה לעומר.
תזכורת אדם צנוע ועממי מעדות תושבי צפת
ראש העיריה בשטח זוכרים אותו?
רכב כונן הצלה גליל הרב גבאי
הצלהירשלים אני מתפלא עליך איפה התמונות ? אבל נסלח לך עבדת קשה לאחרונה אז אני יעזור לך תמונות מגולני שלי הענק