בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ה - GPS, ואיש צוות אחד!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/4/2004 15:56 לינק ישיר 
ה - GPS, ואיש צוות אחד!

נכתב ע"י חיים קטלן, פאראמדיק מזה 8 שנים, משמש כמדריך ראשי בקורס הפאראמדיק של מדא. עובד באזור דן כפאראמדיק פעיל.
http://www.paramedics.co.i


שלום לכולם,.

הנה זה מגיע..........


ארגון ה EMS הישראלי "מגן דוד אדום" מצטייד בימים אלו במערכת שוות מולטי מליונים של שקלים מסוג GLOBAL POSITIONIG SYSTM

יענו..... GPS

האמת אני מתפוצץ מצחוק....זה כל כך מצחיק....שזה עצוב!!!!

כולם מסתובבים עם חזה נפוח, שהנה עכשיו איכות השרות של ארגון ה EMS הישראלי תעלה פלאים. הרי מוקד המבצעי יוכל לראות איפה ממוקם כל אמבולנס, ומי הכי קרוב, ישדר את הכתובת לנט"ן ישירות לצג המחשב באמבולנס, כולנו נתפעל מהמערכת החדשה, ונתרגש כל פעם מחדש כאשר נלחץ בכפתוריה הירקרקים.

לאחר שנרגיש אמריקאים למס' ימים, וההתלהבות שלנו מהפלא הטכנולוגי החדש תחלוף......נחזור למציאות הישראלית היומיומית של נהג האמבולנס שנוסע לבדו, לצערי שום GPS גם היקר והמשוכלל ביותר אינו יכול להתריע על כך שהחולה מתפגר לו מאחורה בזמן שהנהג מונחה ה GPS מנסה להגיע לבית החולים.

קברניטי מערכת ה EMS הישראלית גאים מאד בקידמה הטכנולוגית שמעמידה אותם בסטנדרטים אמריקאים, הם רק שוכחים שאצל האמריקאים נוסעים שניים (2) לפחות בכל אמבולנס, וזה קרה הרבה לפני שנכנס שם GPS באיזה שהוא אמבולנס.

שם חושבים קודם על החולה!! ואחר כך על צעצועים אלקטרוניים.

אז אני לפחות מתנחם בעובדה הזאת.....

בפעם הבאה שנהג האמבולנס יודיע למוקד את ההודעה הבאה.......

"מ.... 55 ( נגד עין הרע) אני עוצר בצד, נראה לי שהחולה שלי הפסיק לנשום אני עובר אחורה...." הוא לא יצטרך להגיד כלל איפה הוא עושה את זה.

ה - GPS המהולל יראה בדיוק את מיקומו, וחיש קל ישלח אליו נט"ן מונחה GPS גם כן, על מנת לקבוע את מותו של החולה שעבר החייאה בסיסית של אדם אחד בלבד.........

אז...............

שלא יעבדו עליכם.......




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/4/2004 22:58 לינק ישיר 

תן לי להבין, באמבולנס בישראל נוסע רק נהג אחד והוא בעצם כל הצוות הרפואי בנמצא על האמבולנס??

אני אמנם לא מתנדב מד"א אבל בכל אמבולנס שעובר ברחוב רואים תמיד 3 אנשים יושבים בפנים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/4/2004 01:36 לינק ישיר 

יושבים שלושה ואפילו ארבעה במקרה שיש מתנדבים.

באמבולנס לבן מועסק נהג בלבד.

בירושלים תמיד יש מתנדבים אבל במקומות אחרים בארץ שבהם אין הרבה מתנדבים יוצא רק נהג לנסיעות, כשאני יוצא לנסיעות רק אני ונהג, אני חושב על החולה/פצוע שצריך לשכב מאחור ללא כל תמיכה בסיבובים המטורפים של נסיעות דחופות וכו'..




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-29/4/2004 20:29 לינק ישיר 

הייתי מציע לכל המחוזות בארץ , ללמוד מאחראי מתנדבים בירושלים -אבי חובב , איך לדאוג ולהגדיל את כמות המתנדבים , ולדרבן אותם לבוא ולהתנדב !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/4/2004 23:47 לינק ישיר 

ואם מד"א י-ם מוציא הערב ביפר שחסרים להם נהגים מתנדבים, אז זה ממש אבל ממש בזכות אבי חובב! וד"ל

תוקן על ידי - hyasolin - 29/04/2004 23:50:38



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ה - GPS, ואיש צוות אחד!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext