בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

נח׳ס תיבה געפינען

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/4/2004 07:30 לינק ישיר 
נח׳ס תיבה געפינען

http://www.cnn.com/2004/TECH/science/04/26/noah.ark.ap/index.html



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/4/2004 09:47 לינק ישיר 

An expedition is being planned for this summer to the upper reaches of Turkey's Mount Ararat where organizers hope to prove an object nestled amid the snow and ice is Noah's Ark.

Does that mean "Gefinnen"?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2004 05:15 לינק ישיר 

מען קען עס דיבעיטן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2004 05:43 לינק ישיר 

ווי עס קוקט אויס האט מען געפינען נח'ס תיבה אין 13 הופער.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2004 15:37 לינק ישיר 

איך גלייב מיין חומש'ל מעהר ווי אלע צייטונגען שבעולם




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2004 20:47 לינק ישיר 

אין האפער זענען אלע כשרע, אין ראדני זיבען כשרע פאר איין נישט כשרע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/4/2004 01:45 לינק ישיר 

און גלייך דערנאך וועט מען גיין זיכען דעם לייטער פון יעקב'ס חלום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > נח׳ס תיבה געפינען
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext