תאונה לפני יומיים ליד צומת מסמיה הרוג ופ
מצורף קובץת"ד קטלנית ליד צומת מסמייה בשפלה
נהג רכב אודי נהרג לאחר שנכנס לתוך משאית של תושב בית שמש שנפצע קשה מאוד .
התאונה ארעה בהצהריים בכביש מספר 3 ויש חשד שמדובר בהתאבדות מצד נהג האודי שסטה מנתיבו ונכנס ישר לתוך המשאית , בנוסף נמצאו עוד עדויות לכוונה שעדין לא ניתנות לפירסום.
לתאונה הגיעו כוחות רבים של מד"א והכוננים מהצלה ירושלים וביחד עם הכיבוי חילצו את הפצוע שפונה במצב קשה לבית החולים.
התמונות באדיבות ידידנו דוד לף מרמת בית שמש
.jpg)
|
|