ניסיון התאבדות בנווה יעקב-הלילה
אדם ניסה להתאבד בתליה בשכונת נווה יעקב .
בני משפחה שדאגו לשלומו התקשרו למוקד מד"א שהזניק מיידית אמבולנס למקום הכוחות שהגיעו מיידית למקום גילו אדם שחבל כרוך על צווארו מיד ניגשו והצליחו להוריד לו את החבל.
הנ"ל פונה באמבולנס במצב קל לבית החולים.
זו עוד דוגמה לזריזות של כוחות מד"א וכונני הצלה בעיר.
|