בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ניסיון התאבדות בנווה יעקב-הלילה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/4/2004 02:40 לינק ישיר 
ניסיון התאבדות בנווה יעקב-הלילה

אדם ניסה להתאבד בתליה בשכונת נווה יעקב .
בני משפחה שדאגו לשלומו התקשרו למוקד מד"א שהזניק מיידית אמבולנס למקום הכוחות שהגיעו מיידית למקום גילו אדם שחבל כרוך על צווארו מיד ניגשו והצליחו להוריד לו את החבל.
הנ"ל פונה באמבולנס במצב קל לבית החולים.

זו עוד דוגמה לזריזות של כוחות מד"א וכונני הצלה בעיר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ניסיון התאבדות בנווה יעקב-הלילה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext