בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שעות של חרדה עוברים על שני מתנדבים...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/4/2004 16:27 לינק ישיר 
שעות של חרדה עוברים על שני מתנדבים...

שני מתנדבי "מד"א" - "הצלה ירושלים" עוברים בשעות אלו רגעי חרדה עקב סכנה להיחשפותם לוירוס.

אתמול (יום ה') בלילה שני מתנדבים שהיו במשמרת בתחנה יצאו למקרה במבשרת לגב' עם בעיות רפואיות, בהגיעם לבית מצאו גב' בת 53 כשהיא ישנה, לדברי הבת האשה בדרך כלל בריאה ובערב שוחררה מבית חולים עקב כאבי פרקים, כרגע היא ישנה חזק וקצת מקיאה.
כל הנסיונות להעירה לא הצליחו והוחלט על פינוי לשע"צ. החשד היה או תגובה אלרגית לכדורים שלקחה עקב הכאבים או לארוע מוחי.
עקב סיפור המקרה הוכנסה לחדר הלם בשע"צ שם הרופאים עשו את כל הבדיקות הראשוניות לגלות את סיבת חוסר ההכרה.
לאחר סידרת בדיקות מקיפות לא נמצא סיבה והמתנדבים עזבו וחזרו לתחנה.

היום בבוקר קיבלו המתנדבים הודעה בביפר להתקשר דחוף למוקד וזאת עקב פניה משע"צ כי לפי החשד הגב' סובלת מדלקת קרום המח מהסוג הנגיפי והקשה ביותר.
המתנדבים נקראו לבא בדחיפות למוקד למלאות טפסים ומשם נסעו לשע"צ עמ"נ לקבל טיפול תרופתי מונע.
האשה נמצאת בטיפול נמרץ עם חשש לחייה.

כרגע נמצאים בהמתנה לראות האם אכן זו המחלה שנדבקה האשה ואם כן יאלצו המתנדבים לעבור במיידית סידרת בדיקות מקיפה וטיפול תרופתי.

נתפלל שאכן לא יזדקקו לנ"ל ונאחל לגב' רפואה שלמה.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/5/2004 21:56 לינק ישיר 

הרי נאמר "שלוחי מצוה אינם ניזוקים" !!!

ומי הם שלוחי מצוה יותר גדולים מאנשי הצלה ומתנדבי מד"א , שמצילים חיים - עולמות מלאים !! מידי יום !!

נקוה לבשורות טובות !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/4/2004 17:47 לינק ישיר 

רפואה שלמה, באמת מדאיג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שעות של חרדה עוברים על שני מתנדבים...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext