בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

דישיגוטער אביסל נאכגעלאזט פון העדליינס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/5/2004 07:38 לינק ישיר 
דישיגוטער אביסל נאכגעלאזט פון העדליינס

אלס א שטענדיגער ליינער אין היידפארק, זע איך אז די וואך האט "סאטמאר" צוריק פארנומען דעם אויבנאן אין חדשות אנש.

אין די לעצטע וואכן איז כמעט נישט געשטאנען פון סאטמאר, דעם גאנצן רעדל אויף דעם פורום האט געפירט דישיגוטער. זעט זיך אויס אז באבוב האט שוין אן אייגענעם פורום, אדער איז אים געווארן אביסל נמאס די ארבעט.

תוקן על ידי - jewboy - 03/05/2004 17:16:32



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > דישיגוטער אביסל נאכגעלאזט פון העדליינס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext