מד"א צועד בתהלוכת יום ירושלים !!
השנה לראשונה ארגון מד"א י-ם ,משתתף בצעדת יום ירושלים ,לא כמאבטחים של האירוע , אלא כמשתתפים פעילים וכמציגים בצעדה את כלל פעולות מד"א בירושלים !!
מדובר כעת על כ-200 איש מעובדי ומתנדבי מד"א שיצעדו רגלית ,וכן אמבולנסים נטני"ם ותאר"ן , ואופנועים של הכוננים !!
מד"א מבקש מכל המתנדבים ,שיכולים לעזור וליטול חלק בצעדה ,להרשם במשרד המתנדבים (אצל מורן !!)
אינני יודע את דעתם של הנהלת הצלה י-ם ,בנוגע לזה , אשמח לקבל מהם כאן את התייחסותם !!
|
|