בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א צועד בתהלוכת יום ירושלים !!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/5/2004 21:11 לינק ישיר 
מד"א צועד בתהלוכת יום ירושלים !!

השנה לראשונה ארגון מד"א י-ם ,משתתף בצעדת יום ירושלים ,לא כמאבטחים של האירוע , אלא כמשתתפים פעילים וכמציגים בצעדה את כלל פעולות מד"א בירושלים !!

מדובר כעת על כ-200 איש מעובדי ומתנדבי מד"א שיצעדו רגלית ,וכן אמבולנסים נטני"ם ותאר"ן , ואופנועים של הכוננים !!

מד"א מבקש מכל המתנדבים ,שיכולים לעזור וליטול חלק בצעדה ,להרשם במשרד המתנדבים (אצל מורן !!)

אינני יודע את דעתם של הנהלת הצלה י-ם ,בנוגע לזה , אשמח לקבל מהם כאן את התייחסותם !!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 00:11 לינק ישיר 

כאן???????

הנהלת הצלה?....

זה לא המקום הנכון ידידי.

יש משרדים להצלה שם תוכל לקבל תשובות..


את דעתי האישית או דעתו של וויטי או נעמה או למען החיים תוכל לקבל כאן, אבל את הדעה והעמדה של ההנהלה של הצלה ממש לא קשורה לפורום יקירי.

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 04/05/2004 0:12:39



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 17:28 לינק ישיר 

זה יהיה עם מחיצה ? או נשים וגברים יחדיו ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/5/2004 23:16 לינק ישיר 

הבהרה : לאחר שבררתי את הענין , אכן הבנתי שאין להנהלת ארגון "הצלה י-ם" קשר לפורום , ואינם מביעים את דעתם כאן !!

וע"כ אמליץ לכל החברים שקבלו פניה (ממפקד הצוות שלהם וכדו') להשתתף בתהלוכה , ומעונינים לברר את הנושא , שיפנו בעצמם למי מהנהלת הארגון , שמוסמך לתת את התשובה !!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 23:38 לינק ישיר 

חברי הצלה ירושלים לא משתתפים בצעדה. נקודה.

טקסים מעין אלו אינם תואמים את הרוח של החברים בהצלה. ע"כ החברים אינם משתתפים. מה עוד שמדובר על תלבושת אחידה וצעידה מעורבת בחוצות ירושלים.

בעברית קוראים לזה "פשנישט".



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/5/2004 02:04 לינק ישיר 


מתנדב 31:

דו ווילסט גיין צו די צעדה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2004 23:20 לינק ישיר 

פאר וואס נישט ??

מאחט אלייבדיק !!!

"שישו את ירושלים גילו בה " !!!!!!!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 09:17 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 11:00 לינק ישיר 

האם זה באישור הרב משה הלברשטאם שליט"א?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 11:02 לינק ישיר 


חס ושולם!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א צועד בתהלוכת יום ירושלים !!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext