בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לקום בבוקר ולגלות.... ששוטרים עלו עליך..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/5/2004 03:25 לינק ישיר 
לקום בבוקר ולגלות.... ששוטרים עלו עליך..
מצורף קובץ

תאונה שקרתה היום בראש העין.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/5/2004 22:52 לינק ישיר 

ככה זה כשמקבלים הגה של רכב ביטחון לפני שעוברים קורס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2004 22:02 לינק ישיר 

ביום התאונה פורסם שהשוטרת שנהגה היא ביתו של מפקד תחנת פ"ת.


אל תדאגו היא בטח תצא מזה..אבא ידבר עם החבר'ה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 17:01 לינק ישיר 

אני קיבלתי כי התאונה התרחשה אתמול בבוקר (יום שני) אבל... אני לא נעול על זה יתכן שזה ישן. בכל מקרה.... זה מעניין.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/5/2004 09:27 לינק ישיר 

חחחחחחחחחח, אהבתי את הכותרת.
באמת מדהים.

בהזדמנות זאת אודה לכם על הפורום הנפלא אשר מספק תמונות וחדשות מהשטח.

אהבתי לאהוב את מי שאוהב לאהוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 07:43 לינק ישיר 

התאונה קרתה לפתחות לפני חודש..





דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-4/5/2004 06:57 לינק ישיר 

אם יש לך הוכחות מרשיעות נגד , שומרי החוק' תצפה הכנס לחקירות ומעצר....
הם לא אוהבים את זה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/5/2004 03:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/5/2004 03:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לקום בבוקר ולגלות.... ששוטרים עלו עליך..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext