|
|
| נשלח ב-4/5/2004 06:57 |
|
| |
אם יש לך הוכחות מרשיעות נגד , שומרי החוק' תצפה הכנס לחקירות ומעצר....
הם לא אוהבים את זה.
|
|
|
|
| נשלח ב-4/5/2004 07:43 |
|
| |
התאונה קרתה לפתחות לפני חודש..
|
|
|
|
| נשלח ב-4/5/2004 09:27 |
|
| |
חחחחחחחחחח, אהבתי את הכותרת.
באמת מדהים.
בהזדמנות זאת אודה לכם על הפורום הנפלא אשר מספק תמונות וחדשות מהשטח.
אהבתי לאהוב את מי שאוהב לאהוב
|
|
|
|
| נשלח ב-4/5/2004 17:01 |
|
| |
אני קיבלתי כי התאונה התרחשה אתמול בבוקר (יום שני) אבל... אני לא נעול על זה יתכן שזה ישן. בכל מקרה.... זה מעניין.
|
|
|
|
| נשלח ב-10/5/2004 22:02 |
|
| |
ביום התאונה פורסם שהשוטרת שנהגה היא ביתו של מפקד תחנת פ"ת.
אל תדאגו היא בטח תצא מזה..אבא ידבר עם החבר'ה
|
|
|
|
| נשלח ב-10/5/2004 22:52 |
|
| |
ככה זה כשמקבלים הגה של רכב ביטחון לפני שעוברים קורס
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|