ברצוני לשאול : האם בהחייאה לתינוק בן חודשיים ניתן להשתמש בלייף פק???
בהודעה ששוגרה הערב ממד"א , דווח על החייאה לתינוק ברח' שומרי אמונים בי-ם , ובקשו מכונן שנמצא באזור עם לייף פק להגיע במהירות למקום !!
וע"כ אני שואל את שאלתי !! וכמו"כ אשמח לדעת האם הצליחו להציל את חיי התינוק ??
נשלח ב-6/5/2004 02:34
פראמדיק.
נשמח לראות אותך יותר.... הא....
נשלח ב-5/5/2004 22:27
ניתן אכן לתת שוקים חשמליים לתינוקות בעזרת ציוד מתאים. עליכם לדעת כי רוב ההחייאות אצל תינוקות וילדים הינן על רקע נשימתי ולכן אין צורך בדפיברילטור לצורך מתן שוק אלא רק במוניטור (בדרג הנט"ן/אט"ן) לצורך ניטור של קצב הלב.
במקרים נדירים מאוד ! ההחייאה היא על רקע לבבי וזה בעיקר אצל תינוקות עם מומי לב מולדים למיניהם אבל זה דבר אשר כמעט ולא רואים.
לסיכום אין צורך בדפיברלטור חצי אוט' במקרה כזה אלא בכונן מיומן שיבצע החייאה בסיסית טובה עד לבוא הנט"ן.
נשלח ב-5/5/2004 16:22
הכוננים יירמי ויזל , יוסי רפאלי סול מוסקוביץ ועוד היו במקום ומצאו תינוקת מחוסרת הכרה לא נושמת וללא דופק, מין מוות בעריסה
וברוך ה' לאחר החייאה קצרה החזירו הכוננים לתינוקת את הדופק.
הנט"ן שהיה קרוב מאד פינה את התינוקת במצב קשה אולם בחיים!
נקוה שתשרוד ושתחלים
נשלח ב-5/5/2004 02:36
מגן דוד
עליך לקרוא שוב את מה שכתב הצלה_מדא.
נשלח ב-5/5/2004 01:39
ע"פ הפרוטוקול אין מחברים לייפ פאק 500 וכמו"כ אין נותנים שוקים לילד השוקל פחות מ25 ק"ג,
ילד ששוקל פחות מ25 ק"ג החישוב הוא 2J/kg
סוף מעשה במחשב(ה) תחילה...
נשלח ב-4/5/2004 23:34
יפה הצלה_מדא.
אני לא מקנא בחובש שיצטרך לשקול אם לתת שוק חשמלי לתינוק בן חודשיים.
אכן יש מכשירי דפיברולטור שמורידים אוטומטית את הג'אולים ל50 ואף פחות אבל צריך מדבקות מיוחדות שכתוב עליהם מיועד לתינוקות (לליף פאק 500 יש את זה ) ,
וכמובן שלייף פאק 12 ודומיו יכולים עם כיוון להציל תינוקות ע"י שוקים .