בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שאלה לכל הכוננים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/5/2004 13:32 לינק ישיר 
שאלה לכל הכוננים

לכל הכוננים שפה:

ידוע שיש בעיית דיווחים וחלק ניכר מהכוננים אינם מדווחים.

מה דעתכם - אם יהיה אתר לדיווחי כוננים - האם ידווחו יותר??

אשמח לשמוע את תגובתכם ....



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/5/2004 15:06 לינק ישיר 

כונן 333 אומר דברים נכונים.

גם אני אשמח אם יהיה דבר כזה באינטרנט... זה יקל ..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 09:01 לינק ישיר 

אני אמנם לצערי לא משתתפת איתכם בהצלת חיים. אך אשמח לנסות ולעזור לעניות דעתי.
א. האתר חייב להיות מאובטח מפני גישה של הציבור הרחב.
ב. אתר תפעולי נטו ללא פרסומות וכדו'.
ג. אפשר לעודד הכניסה לאתר ע"י מתן קופונים, הודעות אישיות וכדו' באמצעות האתר.
ד. במילוי הפרטים בדו"ח יהיה השלמה אוטו' של הנתונים כך שמילוי הדו"ח יוכל להתבצע באופן מהיר ומקצועי יותר.




תוקן על ידי - הצלה_מדא - 06/05/2004 12:22:22



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 04:05 לינק ישיר 

אין צורך שלכונן יהיה אינטרנט בבית, אפשר מכל קניון או קפה אינטרנט להעביר את הדו"ח.

-------

את הטבלה יש לעשות ע"פ הטבלה הקיימת, בשינויים כאלו ואחרים בהכוונת מד"א.

מלוי הטופס יתבצע ע"י הכונן בכל זמת ובכל עת.

זיהוי משתמש ע"פ קוד הכונן והאיזור + ת. ז.

כונן יוכל לשלוח את הדו"ח להדפסה במדפסת מקומית או לאימייל פרטי כפי שימסר בהרשמה. (לא לתת אפשרות לשלוח לכל אימייל).

יתאפשר לכונן לעדכן את הדו"ח בתוך החודש הרלוונטי בלבד, בסוף החודש הדו"ח יועבר אוטומטי לאימייל של א. כוננים.

אני בטוח שכוננים רבים ימלאו את הדו"ח אם הוא יהיה מקוון.



יש שיפורים רבים שניתן לבצע במסגרת האינטרנט, הכל כיד הדמיון הטובה והתקציב הדל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 02:29 לינק ישיר 

א. אני לא יודע כמה כוננים יש להם אינטרנט או מחשב בכלל.

ב. אפשר להריץ ניסיון כאן בפורום ולבדוק כמה כוננים יש פה וכיצד מצליחים לדווח.

ג. נראה לי שיותר קל למלאות טבלה בכתב מאשר להקליד לתוך טבלה במחשב...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/5/2004 00:31 לינק ישיר 

אוקיי , אם כך אשמח לשמוע ממכם מה לדעתכם צריך להיות באתר זה.

מה יגרום לכם להיכנס ולדווח את הדיווחים שלכם שם או מה ימנע ממכם מלהיכנס לשם ???
אשמח לשמוע רעיונות , הצעות , הארות והערות ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2004 23:28 לינק ישיר 

גם לדעתי זה בהחלט יכול לעזור שכוננים רבים נוספים , ידווחו על מקרים !!

ולידיעתכם : בהנהלת גדוד הכוננים כבר הוחלט , על לקיחת הציוד והביפר , ממי שלא מעביר את הדיווחים !! ובזמן הקרוב כנראה שיתחילו עם זה !!

המצב כעת הוא : שרק כ- 200 כוננים מתוך 700 בגזרת ירושלים , מקפידים להעביר את הדיווחים , וע"כ הוחלט על הצעד הנ"ל !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2004 19:04 לינק ישיר 

רעיון מבורך מאד והלוואי שיהיה בהקדם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2004 16:24 לינק ישיר 

זה רעיון נחמד אם כי אי אפשר לדעת כמה כוננים מחוברים לאינטרנט .

אני מאמין שהכוננים שגולשים אכן יתנו יותר היענות ויעדכנו יותר .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/5/2004 14:36 לינק ישיר 

בהחלט שכן, לו היה אתר שמאפשר להעביר את הדו"ח, הדו"חות היו מלאים יותר.


ניסיתי בעבר להרים פרוייקט שכזה, אולם עקב בעיות טכניות זה נעצר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שאלה לכל הכוננים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext