אחראי מחלקת הדרכה. החל מהשבוע מונה אייל לאחראי מחלקת ההדרכה של מד"א ירושלים. הוא החליף את אליה. אייל מי שלא מכיר הוא אחד המדריכים המוכשרים שצמחו למד"א והוא מרכז כבר הרבה זמן את כל פעולות ההדרכה. נאחל לו הצלחה בתפקידו. בהזדמנות זו נאחל לאליה הצלחה בהמשך הדרך.
מזל טוב לאיילי הגדול מכולם!!! מזל טוב , אין מתאים ממך לתפקיד החשוב הזה!! אין פשוט אין!!
לאייל הגדול מכולם !!!!! בהצלחה רבה בתפקיד !!! אין מתאים לזה יותר ממך !!! זכיתי לעבור אצלו את הקורס נהגים , ופשוט זה היה חויה אמיתית , ותענוג ללמוד אצלו !!! אוהבים אותך אייל ...
לאייל: בהצלחה רבה בתפקיד החשוב!
אין מתאים ממנו לתפקיד. בהצלחה!
קבלו אותו... הגדול מכולם!!!!