בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ברכות לאייל בן עטר "הגדול" על התפקיד...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/5/2004 01:03 לינק ישיר 
ברכות לאייל בן עטר "הגדול" על התפקיד...

אחראי מחלקת הדרכה.

החל מהשבוע מונה אייל לאחראי מחלקת ההדרכה של מד"א ירושלים. הוא החליף את אליה.

אייל מי שלא מכיר הוא אחד המדריכים המוכשרים שצמחו למד"א והוא מרכז כבר הרבה זמן את כל פעולות ההדרכה.

נאחל לו הצלחה בתפקידו.

בהזדמנות זו נאחל לאליה הצלחה בהמשך הדרך.




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/5/2004 01:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קבלו אותו... הגדול מכולם!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/5/2004 09:38 לינק ישיר 

אין מתאים ממנו לתפקיד. בהצלחה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 11:21 לינק ישיר 


לאייל:

בהצלחה רבה בתפקיד החשוב!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 13:23 לינק ישיר 

לאייל הגדול מכולם !!!!!

בהצלחה רבה בתפקיד !!! אין מתאים לזה יותר ממך !!!

זכיתי לעבור אצלו את הקורס נהגים , ופשוט זה היה חויה אמיתית , ותענוג ללמוד אצלו !!!

אוהבים אותך אייל ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/5/2004 14:49 לינק ישיר 

מזל טוב לאיילי הגדול מכולם!!!


מזל טוב , אין מתאים ממך לתפקיד החשוב הזה!!


אין פשוט אין!!







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ברכות לאייל בן עטר "הגדול" על התפקיד...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext