בית פורומים הצלה ומדא ישראל

היכן להשיג סטיקים למד סוכר ???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/5/2004 13:32 לינק ישיר 
היכן להשיג סטיקים למד סוכר ???

האם מישהו יודע, היכן כדאי וניתן להשיג את הסטיקים של הגלוקוצ'ק (מד סוכר) ??

בררתי בבית מרקחת השכונתי , וזה עולה שם מאות שקלים !!

אולי דרך חולי סכרת ,ניתן לרכוש יותר בזול ??



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 13:39 לינק ישיר 

תפנה לאחראי הלוגיסטיקה והציוד ר' צבי סטפנסקי שיארגן לך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 13:36 לינק ישיר 


לחולי סכרת זה עולה גרושים.

איזה מכשיר יש לך?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > היכן להשיג סטיקים למד סוכר ???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext