דליקהבשעה זו בבניין ביהכ"ס חב"ד י-ם
מצורף קובץלפני שעה קלה פרצה שריפה בתוך המבנה של מקווה חב"ד, שבשיכון חב"ד ירושלים. הערכה הראשונית היא, כי מדובר בהצתה של עצים של לג' בעומר שנאספו, ונשמרו מאחוריי המקווה. ככל הנראה ילדים המתנגדים לחב"ד הבעירו אש בעצים, ואלו התפשטו לדליקת ענק, שכאמור הסיבה נזק גם למבנה של המקווה בשיכון חב"ד.
יש למשהו פרטים נוספים על מה שהיה שם?
תוקן על ידי - zevi_rusya - 06/05/2004 18:23:30

|
|