בית פורומים הצלה ומדא ישראל

דליקהבשעה זו בבניין ביהכ"ס חב"ד י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/5/2004 18:19 לינק ישיר 
דליקהבשעה זו בבניין ביהכ"ס חב"ד י-ם
מצורף קובץ

לפני שעה קלה פרצה שריפה בתוך המבנה של מקווה חב"ד, שבשיכון חב"ד ירושלים. הערכה הראשונית היא, כי מדובר בהצתה של עצים של לג' בעומר שנאספו, ונשמרו מאחוריי המקווה. ככל הנראה ילדים המתנגדים לחב"ד הבעירו אש בעצים, ואלו התפשטו לדליקת ענק, שכאמור הסיבה נזק גם למבנה של המקווה בשיכון חב"ד.

יש למשהו פרטים נוספים על מה שהיה שם?



תוקן על ידי - zevi_rusya - 06/05/2004 18:23:30



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/5/2004 10:40 לינק ישיר 

יוסללללללללללל

אוהבים אותךךךךךךךךךךךך.

בחור שאכפת לו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/5/2004 12:37 לינק ישיר 

בתמונה האחרונה יוסי משי מנהל הקומפלקס של שיכון חבד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/5/2004 15:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 15:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 15:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 15:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 15:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 15:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד תמונות....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 10:45 לינק ישיר 

לא יודע חב"ד לא חב"ד זה לא משנה.

כשאני הייתי ילד ואספתי עצים במשך חודשיים!! ילדים שרפו לי את המדורה יום לפני זה .
ולא הייתי חבדניק... זה היו ילדים שהתחרו.... והמעשה לא יפה בכל מקרה...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 10:15 לינק ישיר 

חבל להכניס פוליטיקה לאיזור...

אבל המציאות אומרת שילדים שרצו שלחב"ד לא תיהיה מדורה, ולכן שרפו את העצים ונגרם נזק וכו'

שאני הייתי ילד היה מתחים גדולים בין תלמידי בי"ס "סנדרין" ו"בלז" ו"טשכנוב"...

אולי גם ויזניץ נכנסו לעניין...

אבל א"א להכחיש עובדות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/5/2004 02:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 02:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות באדיבות אתר "לדעת"





דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/5/2004 22:06 לינק ישיר 

העובדות שהתבררו שונות לחלוטין.

ע"פ מסורת אנ"ש דחב"ד העבירו מיד שאלה לרבי שליט"א מה"מ
והתשובה היתה כי זוהי עלית מדרגה במלחמה בין המשיחיסטים לאנטי משיחיסטים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 21:07 לינק ישיר 

מדוע אתה חושב שזה ילדים שמתנגדים לחב"ד ?????

הרי זה מלחמות בין ילדים על עצים ומדורות , בכל מקום ובכל שכונה !!

שכחת כבר איך זה ,מאז שהיית ילד ?? אלא א"כ הילדים של היום השתנו מאז !! אבל זה לא נראה לי !!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/5/2004 20:09 לינק ישיר 

יש תמונות וכו'?

מה גרם לשריפה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > דליקהבשעה זו בבניין ביהכ"ס חב"ד י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext