מזל"ט למתנדב אברימי קאפ מבית שמש להולדת הבן. יזכו לגדלו לתורה חופה ומעשים טובים ולהכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו.
בהזדמנות זו אנו מזמינים את ר' אברמי לא רק לצפות אלא גם לכתוב אצלנו בפורום המכובד
אברהמי היקר : מזל טוב !!! ושתזכה לרוות היידישע נחת , ממנו ומכל הילדים !!!