מזל"ט למתנדב אברימי קאפ מבית שמש להולדת הבן. יזכו לגדלו לתורה חופה ומעשים טובים ולהכניסו בבריתו של אברהם אבינו בעיתו ובזמנו.
אברהמי היקר : מזל טוב !!! ושתזכה לרוות היידישע נחת , ממנו ומכל הילדים !!!
בהזדמנות זו אנו מזמינים את ר' אברמי לא רק לצפות אלא גם לכתוב אצלנו בפורום המכובד