בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שלשום בבוקר הרוג בכניסה לביש שמש-תמונות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/5/2004 16:28 לינק ישיר 
שלשום בבוקר הרוג בכניסה לביש שמש-תמונות
מצורף קובץ

יום רביעי צומת הכניסה לבית שמש מכיוון ישעי (כביש 38) בשעה 7.25 הולך רגל כבן 60 נדרס ע"י רכב. כונן הצלה שמוליק רבינוביץ שהגיע למקום תוך שניות דיווח על החייאה ויחד עם חילים שהיו באיזור ביצעו החייאה מלאה בגבר.עזריאל וויס ונט"ן בית שמש הגיעו למקום וקבעו מוות.




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 16:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/5/2004 16:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שלשום בבוקר הרוג בכניסה לביש שמש-תמונות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext