שלשום בבוקר הרוג בכניסה לביש שמש-תמונות
מצורף קובץיום רביעי צומת הכניסה לבית שמש מכיוון ישעי (כביש 38) בשעה 7.25 הולך רגל כבן 60 נדרס ע"י רכב. כונן הצלה שמוליק רבינוביץ שהגיע למקום תוך שניות דיווח על החייאה ויחד עם חילים שהיו באיזור ביצעו החייאה מלאה בגבר.עזריאל וויס ונט"ן בית שמש הגיעו למקום וקבעו מוות.

|