בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לידה במהלך נסיעה באמבולנס כביש בגין י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/5/2004 17:11 לינק ישיר 
לידה במהלך נסיעה באמבולנס כביש בגין י-ם

אמבולנס 46 עם נתנאל הלמן יצא לפני זמן קצר לביתה של יולדת.
האשה בשבוע מתקדם בהריונה התפנתה עם האמבולנס וביקשה להגיע לביה"ח שערי צדק.
באמצע הדרך בכביש בגין החלו הצירים והצוות החל ליילד את הגברת.
תינוק נולד במהלך הנסיעה.

בשלב הראשוני התינוק יצא ללא נשימה ונט"ן הוזעק למקום, אולם לאחר דקה הנט"ן בוטל והתינוק שב לעצמו וכרגע מגיע לביה"ח שערי צדק חי, בריא ושלם.!


מזל טוב מזל טוב לאם ולילוד!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/5/2004 13:36 לינק ישיר 

תגידו, האם כמו בחברות התעופה,
הילוד יזכה לנסיעות חינם במד"א כל ימי חייו?
(וגם במז"ח?!)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/5/2004 18:30 לינק ישיר 

הלמן מזל טוב!!!

בקרוב אצלך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לידה במהלך נסיעה באמבולנס כביש בגין י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext