| נשלח ב-9/5/2004 21:16 |
|
| |
טרגדיה גדולה בחזור ממירון !!
הבוקר בשעה 6:30 , חזרו ממירון 3 רבנים רמי"ם בישיבת עטרת התורה בירושלים , ואשתו של אחד הרבנים , בדרך לי-ם דרך כביש 6 -חוצה ישראל , ולפני מחלף אייל הרכב סטה ממסלולו והתנגש בעצמה רבה בקיר הביטון , כתוצאה מהתאונה ,נהרגה במקום הרבנית חיה סוקולובר ע"ה (מרח' זכרון יעקב בי-ם), ובעלה הגאון ר' יעקב ראובן שליט"א נפצע באופן קשה ביותר (פגיעת חזה) ופונה לביה"ח בלינסון , (השאירה אחריה 11 ילדים יתומים , שהגדול בן 16.5 והקטן בן שנה ) ,
כמו"כ נפצע בתאונה הר"ר יהודה אגסי שליט"א משכונת נוה יעקב ,באופן קשה ביותר (פגיעת ראש וחזה) ומאושפז בטיפול נמרץ בבלינסון ,
כמו"כ נפצע הר"ר יהודה אוירבך שליט""א משכונת נוה יעקב , במצב קל עד בינוני , והוא סובל בעיקר מחבלות בחלקי גופו ,
בהלוויה רבת משתתפים כואבת ומזעזעת ,היום אחה"צ , הובאה למנוחות הרבנית סוקולובר ע"ה בהר המנוחות ,כשהוריה וילדיה מלוים אותה בדרכה האחרונה .
המתנדבים היקרים ר' אלי פולק ור' זאבי קשש שיחיו' העובדים עם בעלה בישיבה אבטחו את הלוויה מבחינה רפואית ,ודאגו לשתיה למלווים הרבים ,שנזקקו לכך עקב החום הכבד .
בהלוויה הספידה הרה"ג ר' משה קופשיץ זצוק"ל רב ביה"כ חניכי הישיבות ברוממה ,ודודה של הנפטרת , ולאחר הלוויה חזר לביתו ברח' סורוצקין , התלונן שאינו חש בטוב ,ולפתע התמוטט ואיבד את הכרתו , המתנדבים ר' משה לודמיר ור' אלי רפפורט ,ניסו להחיותו ביחד עם צוות הנט"ן , אך לדאבון ליבנו ,הניסיון לא עלה יפה ונקבע מותו , (כבן 60)
הלוויתו תצא הערב מביתו רח' סורוצקין 4 בי-ם.
הציבור מתבקש להתפלל לרפואת החולים : יהודה בן פרידא גיטל עליזה , ודוד בן שושנה רייזל , ויעקב ראובן בן פערל פנינה .לרפו"ש בתוך שאר חולי ישראל !!
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-13/5/2004 20:17 |
|
| |
לבקשתכם ,עדכון : אתמול הגיע הגאון האי"ל שטיינמן שליט"א ,לבקר את הרב סוקולובר בביה"ח ,וזאת לאחר שהודיעו לו את הבשורה הקשה על פטירת אשתו הרבנית !! הרב חיזק אותו ועודדו בשעה קשה זו ,ואיחל לו דפו"ש !!!
היום הרב שטיינמןשליט"א יגיע לירושלים ,לנחם את בני משפ' סוקולובר ,ולהשתתף בכנס התעוררות וחיזוק ,בביהכ"נ "חניכי הישיבות" ברוממה ,לאחר האסונות שפקדו אותם בפטירת רבם הגאון ר' משה קופשיץ זצוק"ל ,והאסון של משפ' סוקולובר !!
אגב , נודע לי ,שלאחר הלווית הרבנית סוקולובר ע"ה ,הלך ר' משה קופשיץ זצ"ל עם היתומים לביתם ,ושם ניחם אותם וניסה לעודדם ,ואמר להם כך :כיון שאין לכם אמא,וגם אבא שלכם כעת לא יכול לטפל בכם כי הוא מאושפז בביה"ח ,תדעו שאני יטפל בכם כעת כמו אבא שלכם ,עד שבע"ה הוא יחזור מביה"ח!!!
ומשם הלך לביתו עם אחד האברכים מהשכונה ,ותוך כדי שהם דנו על הקמת הקרן למשפ' סוקולובר ,הוא התמוטט ונפטר !!
מצמרר !!!
בקשר למצבו של הרב אגסי שליט"א ,נמסר על שיפור קל נוסף במצבו ,(החל לפתוח קצת את עיניו ), וממשיכים להתפלל ולקוות לבשורות טובות בקרוב !!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-12/5/2004 15:37 |
|
| |
תודה על העדכון!!
שיהיה רק בשורות טובות.
נשמח לקבל עדכונים נוספים כשיהיו לך.
|
|
|
|
| נשלח ב-11/5/2004 22:29 |
|
| |
עדכון: ב"ה מצב הפצועים הולך ןמשתפר !!!
הר"ר יעקב סוקולובר שליט"א , חזר להכרתו ודיבר עם מבקריו , אך עדין מחובר למכונת הנשמה עקב הפגיעה בריאותיו !!
לפי בקשתו של הגאון ר' אי"ל שטיינמן שליט"א , (שהוא מקורב אליו מאוד) עדיין לא מסרו לו על הטרגדיה הגדולה -פטירת אשתו הרבנית ז"ל , למרות שלדברי הרופאים זה עדיף לומר לו את זה בשלב הזה ,שהוא עדיין מטושטש ,וכך הוא יעכל את זה לאט לאט !!
להר"ר יהודה אגסי שליט"א ,הוסיפו לו את השם -רפאל !!
ומצבו ב"ה משתפר ,והוא החל לנשום בכוחות עצמו ,ולהזיז את גופו , אך עדיין מצבו קשה והוא זקוק לרחמי שמים מרובים !!
הר"ר יהודה אוירבך שליט"א ,השתחרר מביה"ח ,וחזר לביתו ,כשהוא סובל מחבלות שונות בחלקי גופו !!
המשיכו בתפילותיכם!! זה ב"ה עוזר !! לרפו"ש בתושח"י !!
|
|
|
|
| נשלח ב-11/5/2004 18:12 |
|
| |
מזעזע פשוט נורא!!
אגב מצבו של הרב סוקולובר משתפר ב"ה ויצא מכלל סכנה.
|
|
|
|
|