בא לסיומו אירוע הגדול של השנה-תמונות..
מצורף קובץ
בקרוב משהוא יתנדב להכניס תמונות אבל בינתים הנה קישור
http://rotter.net/forum/scoop/5804.shtml
איך לא, מדובר באירועי ל"ג בעומר במירון , ע"פ הערכות המשטרה וגורמי הבטחון הגיעו מאות אלפי אזרחים מכל קצוות הארץ והעולם.
לאור נסיון העבר ולאור החששות הכבדים ממקרי חירום רפואיים רבים, נערכו בארגון "הצלה ישראל" ומגן דוד אדום לכל מקרה שלא יבוא ולכל תרחיש אפשרי.
אנשי "הצלה גליל" בשיתוף עם החברים המיוחדים מארגון האם בירושלים התארגנו מספר שבועות לפני היום הגדול והקדוש והניחו קרוון מיוחד שהונח בתוך חצר הציון של רבי שמעון בר יוחאי זי"ע
קרוון זה שימש כחפ"ק במשך כל שעות היום הלילה עד לסיומם של החגיגות הערב בשעת לילה מאוחרת.
כמידי שנה גם השנה טופלו בלמעלה ממאה ושלושים מקרי חירום רפואיים שכללו התעלפויות, התקפי לב, התקפי סכרת, כוויות, שברים, חתכים, סחרחורות, איבודי הכרה ועוד.
גם אירוע שלכאורה היה נשמע כהומוריסטי לחלוטין לאחר שהתקבלה שיחת טלפון בהולה על גב' בת 91 בתחילת לידה, האירוע נלקח ברצינות וכמובן שהאישה נלקחה לבדיקות לאחר שמעדה והיה חשש לשבר בקרסול ללא חשש ללידה קרובה.
החברים המסורים חיכו למתפללים הרבים כבר מיום חמישי והתפרסו בכל הר מירון ובמוקדים שונים שמקיפים את כל רחבי הציון, האולם והגג .
המתנדבים הרבים ששיתפו פעולה וסייעו במערך הגדול והחשוב הזה של "הצלה" במירון טיפלו במקצועיות ומהירות שראויה לשבח במשך יממות רצופות ובמסירות מדהימה.
מנהל מד"א אזור ירדן מר אלי פרץ שהגיע למקום בלוויית סגניו המסורים חנן סופר ושמעון אבוטבול, סיירו בין עמדות הצלה בכל רחבי מירון, בין האמבולנסים והאופנועים, בין החפ"ק ועמדות ההצלה המיוחדות ברחבי ההר, מנהלי מד"א הביעו את התפעלותם על המוטיבציה הגדולה של המתנדבים הרבים שחוסר שינה ועבודה קשה לא הפריעו לעבודתם המסורה.
כוחות המשטרה שיבחו את "הצלה" על ההיערכות המוקדמת שסייעה רבות למען רווחת המתפללים.
החוגגים כבר התרגלו לזה שבכל פעם שהתזמורת מפסיקה את צליליה מתנדבי "הצלה" שועטים לכיוון חולה או נפגע עם הקריאות הידועות "הצולה הצולה" משהו התעלף ב....
יו"ר הצלה הרב דוד (דוקי) גרינוולד שהגיע בלוויית מפקד הצלה מר אלי ביר וראובן פול מ. יחידת האופנועים סייר בין עמדות ההצלה ואף הם יצאו למקרי חירום רפואיים.
ב"הצלה" מקוים כי לאחר שאירועי ל"ג בעומר הסתיימו, שהתפילות הרבות יתקבלו ברצון וזכותו של רבי שמעון בר יוחאי תגן עלינו ועל כל עם ישראל בכל אתר ואתר.
מכאן שלוחה ברכת יישר כוח למנהל הצלה גליל ר' נחי קליין על העבודה הנפלאה, לר' עזריאל וייס ור' אברהם פרידמן על המסירות המדהימה, לר' בנצי לייזרוביץ על 48 שעות פעילות ללא לאות וללא הפסק!
וכמובן לכל מאות המתנדבים שהגיעו מטבריה צפת , מירון, חצור, וירושלים ושסייעו לכל אורך היממה וכמובן שממשיכים אף בשעה זו להגן ולסייע לעם ישראל ללא לאות מייד בשובם חזרה לעריהם.
"אשריכם ישראל"!

 |
|
|